GILERA RRT Nebraska 125

 

Motor Dvoudobý jednoválec
Objem 124
Výkon 21 HP při 9300 ot.
Točivý moment  
Váha 135
Maximální rychlost 130 km/h
Druh motocyklu Enduro
Výroba 1987

 

Dvoumístné cestovní a sportovní enduro.
Výrobce: Piaggio a Co. S.p.A. Divisione Gilera, Via C. Battisti 68, 20043 Arcone. Itálie

Motor: Dvoudobý kapalinou chlazený svislý jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem, sání rízené membránovým ventilem. Vrtání a zdvih ř 56 x 50,5 mm, zdvihový objem 124,4 cmł, kompresní pomer 13:1. Nejvetší výkon 18 kW/8500 1/min, nejvetší tocivý moment 20,4 N.m/8500 1/min. Válec a hlava válce z lehké slitiny. Polokulovitý spalovací prostor s centrální antidetonacní šterbinou. Pracovní plocha válce pokovena metodou Gilnisil. Vyplachování peti samostatnými kanály. Ve výfuku systém APTS (Automatic Power Tuning Systém) s válcovou príverou výfukového kanálu a rezonancní komorou pro zlepšení prubehu tocivého momentu. Vyvažovací hrídel pro omezení vibrací. Karburátor Dell´Orto PHBH 28 s prumerem difuzoru 28 mm. Tlumic sání s rovinnou filtracní vložkou z polyuretanové peny. Ztrátové mazání cerstvým olejem ze samostatné nádržky (objem 1,3 l) pístovým cerpadlem Mikuni. Chladící systém s nuceným obehem, trícestným termostatem, hliníkovým chladicem a vyrovnávací nádržkou. Kapacitní elektronické zapalování Motoplat.Spouštení roztácecím pedálem na pravé strane, na prání elektrický spouštec. Alternátor Motoplat 14 V – 120 W; akumulátor 12 V – 9 A.h.

Prevodové ústrojí: Primární prevod koly s celním ozubením 3,05:1. Vícelamelová spojka v olejové lázni. Šestistupnová prevodovka s postupným nožním razením. Prevodové stupne 3,08 – 2,06 – 1,50 – 1,18 – 0,96 – 0,81. Sekundární prevod cástecne krytým váleckovým retezem 3,18:1.

Podvozek: Uzavrený rám, ve spodní cásti zdvojený, svarený z ocelových trubek ctyrhranného prurezu a výlisku. Prední kolo vedeno teleskopickou vidlicí Palioli s kapalinovým tlumením. Kluzáky vidlice z lehké slitiny, zdvih pérování 220 mm. Zadní kolo uloženo v kyvné vidlici s rameny obdélníkového prurezu, odpružené systémem Power Drive s pákovým prevodem na pružící jednotku Corte Cosso s regulovatelným predpetím pružiny, zdvih pérování 200 mm. Prední brzda kotoucová ř 220 mm s kapalinovým ovládáním , odlehceným kotoucem a dvoupístovým plovoucím trmenem, zadní mechanická bubnová ř 140 mm. Jednodílná nastavitelná rídítka z ocelové trubky s výztužnou hrazdickou . Pružne uložená palivová nádrž o objemu 13 l (z toho zásoba 2,5 l). Dvoumístné odnímatelné a uzamykatelné sedlo plynule navazující na nádrž. Prední blatník, kapotáž a bocní odnímatelné panely z plastu. Kola s ocelovými ráfky a drátovým výpletem. Pneu prední 90/90 x 18, zadní 4,70 x 18.

Rozmery a hmotnosti: Rozvor kol 1380 mm, nejvetší délka 2180 mm, šírka rídítek 710 mm, výška rídítek 940 mm, výška sedla nad zemí 870 mm, svetlá výška 320 mm. Pohotovostní hmotnost 134,5 kg. Užitecná hmotnost 180 kg.

Výkony: Nejvetší rychlost sólo vleže 132,3 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 9,4 s, 400 m s pevným startem za 17,0 s (konecná rychlost 120 km/h). Prumerná spotreba paliva 5,0 l/100 km.

 

 

Zkušenosti:

ŽÁDÁME MAJITELE (nebo ňekoho kdo ví ňeco o tomto typu), ABY POSLAL INFORMACE O MOTOCYKLU A JEHO ZKUŠENOSTI.

 

Obrázky: