|
GILERA motoclub Fórum pro příznivce motocyklu GILERA
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
DaveN
Založen: 13.6.2011 Příspěvky: 41
|
Zaslal: sobota 25 červen 2011, 20:53 Předmět: par dotazu.. |
|
|
ram dakota 350,motor 600 NW
-za pakou zadni brzdy je jakesi tahlo ,nalevo od nakopavacky, ktere jde pootocit tak o 75stupnu.Neni na nej vyvedeno zadne lanko,pohnout s tim lze rukou.K cemu to je?
-Jak vyndavate karburatory? je to tam tak napasovane...sundavat priruby z motoru a pak zase napatlavat tesnenim se mi nechce.Povolim ram pod sedadlem,drzaky motoru u karbece a snazim se to nejak vykroutit,ale jde to tezko.
- K cemu je druhe lanko od plynu? horni otaci klapkou a to dolni se jen veze,kdyz se vraci plyn zpet...
-Nadrzka s chladici kapalinou ma hladinu tak 2cm ode dna.Doleju ji jak ma byt a pri vetsim zahra-ti motoru vytece prepadem ven na tuto hladinu...co s tim?
-startuju stylem - nastavit si nakopavacku az nahoru,stoupnout na ni,kopnout a zmacknout starter...chce to vzdy tak 5x zopakovat.Nicmene- kdyz si nastavuju nakopavackou motor do spravne polohy,tak to otaci i starterem.musim vzdy cvrknout starterem,aby slo volne otacet.
-odnekud tece benzin.Dnes jsem rozdelal cele karburatory a obe plovakove komory,i nahore kryty membrany/soupatka zalepil tmelem.tim to byt nemuze.Vypustak dotazen nadoraz.Kape to vzdy po te trojuhelnikove listicce,ktera dole spojuje karbece,nemuzu to nejak vypozorovat odkud to jeste muze byt.
- hrozne spatne tahne v nizkych otackach.Skube.Retez natazenej,kolo na 3/3 zarazce,takze jeste tolik vytahany byt nemuze.Nizke otacky tim myslim tak 30-60 ,pri meritku 100.Je mi jasne,ze to je vysokootackovy motor,ale ze by to clovek musel porad honit nad 50%,aby neskakal jak blazen? Castokrat to na krizovatce i chcipne a to mam volnobeh dost vysoko.Svicka docela dost tmava,snizit jehlu? vzdusnik mam na 2,5ot .
- kdyz najedu na nejakou nerovnost,tak se zezadu ozve kovova rana.kyvka vuli nema,retez do niceho nemlati.-
- kdyz brzdim,tak se mi stava,ze promacknu packu.Prudce brzdim a packa pomalu jde az k riditkum.Kdyz ji pustim a zmacknu znovu,tak se zastavi drive a brzdi to uz.Kapalina neubyva.
Zitra dodam videjko ze startovani/jizdy
|
|
Návrat nahoru |
|
|
jimird
Založen: 1.10.2010 Příspěvky: 26
|
Zaslal: pondělí 27 červen 2011, 19:10 Předmět: |
|
|
to lanko za nakopavačkou je dekompresor a je napojen na nakopávací segment a potom vede nahoru zboku u rozvodu do hlavy motoru |
|
Návrat nahoru |
|
|
jimird
Založen: 1.10.2010 Příspěvky: 26
|
Zaslal: pondělí 27 červen 2011, 19:17 Předmět: |
|
|
lanka jsou dve jako u hodně jednobuchu,protože to druhý je aby vracule klupku zpět-takže jedno plyn přidá a druhý naopak je to hlavně taky kvuly bezpečnosti,ale s jedním to asy moc dobře nepojde
nenapsal jsi ojakou brzdu jde,ale pokuď ti to dobře brzdí tak to neřeš
a karbec se vyndavá špatně , chce to cvik a vyndat věci okoloa stejnak vždy orvu barvu z rámu,zkuš gumu okolo namazat třeba vazelinou,ale z motorem určitě nehejbat ještě jsi pomatuju že se mi ten karbec trochu zasekl o táhlo klapky jak tam jsou lanka,takže trochu pootočit při tahání |
|
Návrat nahoru |
|
|
jimird
Založen: 1.10.2010 Příspěvky: 26
|
Zaslal: pondělí 27 červen 2011, 19:23 Předmět: |
|
|
ten karbec,pozor na tmel silikon do barbecu ne-udělej tam papíroví tesnění hlavně na plovákovou komoru - jinak jsi v p...vše se ucpe a nejedeš-jsou tam strašně malý přepouštěcí kanálk\y,který sotva njadeš
na tje membráně to asi nevadí
mě občas teče benzín z plov komory přepadem a opravím to takže poklepu na karbec zboklu na komoru šroubivákem
taky se koukni,jesly tam máš takovou propojovací krátkou hadičku dole
karbec profoukej komresorem hlavne jsou tam takový malůý dírčky a vyndej vzdušník tan taky přofokny |
|
Návrat nahoru |
|
|
jimird
Založen: 1.10.2010 Příspěvky: 26
|
Zaslal: pondělí 27 červen 2011, 19:30 Předmět: |
|
|
to škubání v malých otáčkách nevím,ale ten motor se pod 3000netočí ani náhodou pak sebou motor háže když přidáž že ti to žetěz vytahá jak kšandu
volnoběh je tak 1800
a pod 4000to netočím už nikdy stejnak motor zabírá kolem 6000 a max výkon je nad 7000 a pak tě hned zastaví omezovač
ale takhle těžko řící , to byh na tom musel jet
a ten kovovej zvuk ubec nevím pozor na šponování
šponuje se to aby dole pod vydlicí bylo 7cm rozkmyt |
|
Návrat nahoru |
|
|
jimird
Založen: 1.10.2010 Příspěvky: 26
|
Zaslal: pondělí 27 červen 2011, 19:34 Předmět: |
|
|
ta brzda je normální nemoc, v pístku jsou gymičky a ty jsou špatný a občas to propustí a nikdy i pokaždý-oprava je že sendáš páčku pístek se nějak vytáhne,ale už si to moc nepomatuju-teď mám druhou Gileru a tam to budu tento týden taky budu dělat,tak ti dám vědět jestly seženu ty těsnění a jak se to dělá,ale pozor vyteče kapalina ven |
|
Návrat nahoru |
|
|
DaveN
Založen: 13.6.2011 Příspěvky: 41
|
Zaslal: úterý 28 červen 2011, 17:26 Předmět: |
|
|
diky za odpovedi
Tesneni jsem nakonec poresil tak,ze jsem to napatlal silikonem ,bez presahu, a nechal to poradne uschnout,nez jsem to prilepil k sobe.Taha to ted dobre,akorat to ma takovy tlumenejsi zvuk.Nicmene nechcipa a startuje lepe
To lanko dekompresoru tam neni vubec,takze nakopavani dost tezke.
A posledni dobou se silene prehriva.Termostat tam je nejaky vykuchany jak rikal Pettas,kdyz mi to prodaval a vetraky spinaji.po meste na 1-2 se skoro neda jezdit,hned to vari a strika vodu z nadrzky na chladici kapalinu.Dojedu na krizovatku,hodim neutral a zacne to strikat.zajimavy je,ze hladina kapaliny skoro neubyva,odkud se to bere teda nevim |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dave20
Založen: 10.8.2010 Příspěvky: 38 Bydliště: prostějov
|
Zaslal: úterý 28 červen 2011, 17:47 Předmět: |
|
|
tu vodu si hlídej já mám RC600(myslím že to bude stejný) v té nádržce máš rysky na min a max vody co tam má být,voda se bere z chladičů určitě,jenom ti připadne že neubývá protože je nekdě třeba v trubce nahoře vzduch.Když budeš dolívat až po okraj tak uvidíš jak voda bude mizet |
|
Návrat nahoru |
|
|
DaveN
Založen: 13.6.2011 Příspěvky: 41
|
Zaslal: úterý 28 červen 2011, 19:08 Předmět: |
|
|
doleju a dalsi den muzu znova.Je to hnedka venku... Co se stane,kdyz ten vyvod ucpu? |
|
Návrat nahoru |
|
|
lechi
Založen: 30.4.2011 Příspěvky: 5
|
Zaslal: úterý 28 červen 2011, 22:13 Předmět: |
|
|
Zdar,
mě to taky jede normálně až nad 4.000 ot., to bude asi normální
No a stím ucpáváním? Pokud se ti přehřívá, tak hledej-pumpa,termostat,ventilátor. Pokud to ucpeš, tak si to někde cestu ven zase najde..... |
|
Návrat nahoru |
|
|
DaveN
Založen: 13.6.2011 Příspěvky: 41
|
Zaslal: středa 29 červen 2011, 19:55 Předmět: |
|
|
Je to nejspis zpusobene chudou smesi,svicka je sedobila,cili pruser.Hodim jehlu o neco vys,at je to bohatsi ve vyssich otackach.Vzdusnik mam na 1.5 ot a trysky origo.Vyfuk je tam jakysi nerez-ladak-patvar a dost rve,cili to bude hodne otevreny,pruchozi.
Laboroval nekdo s alternativnima svickama? mam tam origo dpr9ea 9 Ngkcko klasicky .DOcela hodne je to zavisly na odtrhu,s origo to moc nestartovalo a kdyz jsem to sklepnul tak na 0.5,tak taky ne.Idealni je jen trosicku od origo . Zkousel nekdo jine teplotni cislo?
Jinak kde se da vsude utahnout predni kolo? ve vyssich rychlostech se mi dost neprijemne rozkmitaji riditka a i kdyz brzdim,tak se to staci doprava.Utahl jsem to dole v ose kola a pak objimky na brylich -imbusy. a stejne kdyz vemu kolo mezi nohy a hejbu riditkama,tak to ma vuli a krouti se to jak had |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: sobota 02 červenec 2011, 00:32 Předmět: |
|
|
1)Pokud ti vaří voda,tak tipuji na těsnění pod hlavou.
2)motorky s Dellorto karbůrkama maj trošku bohatší směs,sem tam se to i uchlastá a to HGK nemají vůbec rádi,takovou svíci nerozjezdíš ani po vypálení ohněm cca 2 měsíce,doporučuji svíčky Denso,pokud chceš jistotu tak ty dražší Iridiový.Na léto 9,na chladnější měsíce 8.
Můžeš mít vůli v hlavovým ložisku řízení (v krku),ale na 99 proc. jsou zralý vidle na GO (nový simeringy,stírací gumičky,tlumičový olej a hlavně futra) |
|
Návrat nahoru |
|
|
DaveN
Založen: 13.6.2011 Příspěvky: 41
|
Zaslal: sobota 02 červenec 2011, 12:58 Předmět: |
|
|
Ma to ten teikei -soupe/membrana,ne dellorto.Denso sezenu,mame v Litomericich autokelly,tak snad budu mit v pondeli stesti .Co jsem tak projizdel vsemozna tema na motorkarich a ostatnich forech,tak si docela pochvaluji Brisk.No vyzkousim,kilco za svicku je v pohode.
Jinak to tesneni pod hlavou...Jako ze netesni a plyny z valce profukuji do vody? moc se mi to rozebirat tak dopodrobna nechce,mam ted v planu hodne cestovani o prazdniny
Predni vidlice prave ze tlumi velmi dobre,nicmene asi me to brzo ceka no
sehnal jsem si merici podlozky,tak se konecne vrhnu na ventily,na ytb je pekne videjko o serizovani. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DaveN
Založen: 13.6.2011 Příspěvky: 41
|
Zaslal: pátek 08 červenec 2011, 17:51 Předmět: |
|
|
Tak mi prisel novy problem se starty: kdyz si hazim nakopavackou pist na HU,tak to toci i starterem.Neni tam dekompresor,takze si musim pres nej pomoct pak pri nakopavani,jenze volnobezka asi nevypne a nechce to pak bafnout .
a po tydenni odstavce mi navic zacala blbnout spojka ,kdyz mam zarazeno a drzim ji --- stale to malinko tahne,coz driv nedelalo.Lanko napnute spravne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
volgam21
Založen: 30.7.2008 Příspěvky: 10 Bydliště: Brno
|
Zaslal: sobota 09 červenec 2011, 13:03 Předmět: |
|
|
K tomu stříkání vody z přepadu - zkontroluj, respektive vyměň těsnění ve víčku od chladiče. Mě taky po zahřátí šla voda přepadem ven, vyměnil jsem víčko a je to v pořádku. Jde o to, že to staré neudrží tlak a voda jde ven. Na léto určitě dát termostat ven-člověk nikdy neví, v jakém je stavu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|