|
GILERA motoclub Fórum pro příznivce motocyklu GILERA
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
l1bi
Založen: 6.6.2012 Příspěvky: 18 Bydliště: Mirotice
|
Zaslal: čtvrtek 13 září 2012, 06:46 Předmět: XR1 chcípá a vynechává |
|
|
Zdravím příznivce jejto značky před časem jsem si pořídil XR1 na cesty do práce z počátku jsem pozoroval jen běžné závady ohledně výkonu a elektriky, lehce připečená vůbec neutáhne 6tku a po výměně všech žárovek to svítilo asi týden a zase vše popraskané+to že někdy dobijí a někdy neé toho jsem se všiml na budících stav paliva a teploty.
Tak k problému přibližně 3 měsíce jezdila bez jakýchkoli problémů za každého počasí ale asi před týdnem jsem po ránu nastartoval to dosti vynechávala a silně vibrovala a dojel jsem na půl cesty do práce zdechla za jízdy a pak už jen chytne a chcípne a pořád dokola už jsem měl mockrát venku karbec nádrž čistou a jako kdyby tam nešel benzín tedy směs E85+benz(2:1) ,když jsem namísto přímazu napojil přívod paliva tak vydržela běžet déle ale po otevření přívěry cca 10s se zadusí a chcípne.
¨Prosím můžete mi někdo ofotit jak a kam jsou zapojené přepadové hadičky z karburátoru a k čemu je otvor o průměru asi 8mm na levé straně na motoru pod karburátorem?Předchozí majitel skoro vše odojil a pak nevěděl co a kam a spoustu toho postrácel tak bych chtěl ještě vědět co vše je ukryté pod sedadlem elektrika mám tam odpojené 4 konektory,jeden je od baterie červený + jeden ze svazku a dva na volno děkuji za rady V sobotu jedu pro druhou s náhradním polomotorem ale že také není kompletní |
|
Návrat nahoru |
|
|
DaveN
Založen: 13.6.2011 Příspěvky: 41
|
Zaslal: čtvrtek 13 září 2012, 20:43 Předmět: |
|
|
Clovece,pripecena elektrika...To neni jen tak! .Projdi si multimetrem kabely,nekde se ti prosoupal kabel a zkratuje to.Zmer vystupni napeti z regulatoru pri ruznych otackach. Lejt do motorky smes ethanolu a benzinu je dalsi silenost,ten motor nema rezervy na spalovani takove smesi,jako maj auta,lej tam cisty N95 a nevymyslej kraviny,to co usetris na benzinu zaplatis na servisu.
,,když jsem namísto přímazu napojil přívod paliva tak vydržela běžet déle ale po otevření přívěry cca 10s se zadusí a chcípne. ´´ nechapu,to jsi odpojil hadicku z oilmasteru do karburatoru?
Prepadove hadicky resit vubec nemusis,kdyz mas spravou hladinu,tak ti nic z karburatoru nepotece a kdyz jo,at si to kapne kamkoliv. ten ,,otvor´´ na motoru pod karburatorem bude nejspis odfuk ,ten by mel byt vyvedeny do airboxu.Nafot to
Jinak na http://www.gilera.cz/Dokumentace/servisky.htm mas elektricke schema i navod,projdi si to,pripadne to projed pres google translator,jestli neumis jazyk |
|
Návrat nahoru |
|
|
l1bi
Založen: 6.6.2012 Příspěvky: 18 Bydliště: Mirotice
|
Zaslal: čtvrtek 18 říjen 2012, 09:04 Předmět: |
|
|
Tak problém se chcípáním jsem pořešil už běží a chytá jak má drží volnoběh,jj ale oilmaster jsem neodpojil ale do nádržky jsem nalil benzín s olejem a jináč stále jezdím na směs ethanolu s naturalem je to mnohem svižnější než na samotný natural už se mi to ani nehřeje měl jsem prasklinu na hlavě tak ztrácela tlak a nefungoval termostat to už je vše v pořádku ale co mne stále štve je ta elektrika s těch servisek se nedá poznat co je jáký drát.Včera jsem to přeměřoval u relé a červeno černý drát mi dává 2,4v cervený 2,6v a žluté jsou úplně hluché ani žádný odpor tak jsou asi někde pod zapalováním přervané nebo nevím jak na nich.Když odpojím baterku a za chodu změřím výstup na světla tak tam mi jde pouhých 3,5v ten otvor pod karburatorem jsem napojil do přepadu podle fotek z netu |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|