|
GILERA motoclub Fórum pro příznivce motocyklu GILERA
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
kudrna56
Založen: 15.6.2014 Příspěvky: 2
|
Zaslal: neděle 15 červen 2014, 11:05 Předmět: RTX vs. RX |
|
|
Mám pár otázek, ohledně těchto dvou strojů.. Mám RTX 125, je bez přívěry, r.v 1986. Chci se zeptat, zda je přívěra o hodně více na tom motoru poznat. Dále, zdali by se dala po usazení válce z rx s přívěrou přívěra zapojit a fungovala takže, jsou válce totožné?? Jedná se o manuální nebo elektronickou přívěru?
Máte s tím někdo osobní zkušenost? poraďte.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dejv
Založen: 14.3.2013 Příspěvky: 44 Bydliště: Všetaty
|
Zaslal: čtvrtek 10 červenec 2014, 21:25 Předmět: |
|
|
přívěra je poznat dost s a to dost hodně. přidává cca 8-10koní. Ale také se razatně zvýší spotřeba až o 2litry. se starám válce bez přívěry jen s jazíčkovým sáním lze v klidu jezdit za 4,5-5,5L ale s přívěrou vás to bude nutit gasovat, páč to je jede a tam budete na 7l minimálně... v odlišnostech konstrukci válců neporadím, ale možná budou i jiné kartery (spodní výplach) |
|
Návrat nahoru |
|
|
kudrna56
Založen: 15.6.2014 Příspěvky: 2
|
Zaslal: pátek 11 červenec 2014, 17:17 Předmět: |
|
|
No, bylo by fajn mít motor s přívěrou..
Ještě bych chtěl vědět, jak se nastavuje předstih na motocyklu gilera RTX, usoudil jsem, že ryska na rotoru, musí protínat rysku na statoru... a na kartrech jsem objevil další rysku ( nachází se na horní straně, jakoby pod válcem...)
A tak chci vědět, jestli to muže být ryska z výroby a mají být všechny tři rysky v zákrytu... V tom by nastával můj problém, neboť bych v tomto případě musel omotat kabely vedoucí ze statoru o takových 270 stupňů okolo abych dosáhly rysky na kartru, což není možné, neboť v kartrech není místo na vedení kabelu touto cestou...( rotor by kabely při otáčení zničil)
tedy se ptám, je možné, že tam bylo dané zapalování z jiného typu gilery, které má posunutý vývod kabelů ze statoru , nebo všechny statory mají vývod kabelů ve stejném místě, bez rozdílu?
Nemůžu totiž přijít na to, kde má být předstih nastaven, nebot když mi motorka chytně a na jedničku se už i rozjedu.. potom začne jakoby poskakovat.. to znamená, že mi přijde jakoby byla směs zapalována nestejnoměrně... ale jakmile posunu zapalování i o kousek jiným směrem ( abych zkusil jiný předstih .. je to jen horší) nevím co s tim mám dělat..
Omlouvám se za složité vysvětlování, ale nevím jak jinak to napsat ...
Předem děkuji za jakoukoli radu.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|