Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: sobota 20 prosinec 2008, 14:57 Předmět: Štítek rámu...Motor jako náhradní díl...SP02 |
|
|
Zdravim.Chci se zeptat jak to je u gilery s oznacenim ramu?No je tam stitek(papirovy) a ja tam mam i do ramu vyrazene cislo,ale u jine gilery jsem to jeste nevidel!Mam SP02 Prijde mi to trochu divne!Jak to ma doopravdy byt?Poslal by mi nekdo kdyztak fotky?PPersil@seznam.cz.Diky....No a jeste jsme se chtel zeptat.Mam jeste jednu s kamosem 125,ale nefunguje motor.Je porad prihlasena i s stk a chtel bych na ni dat novy motor,jde tam dat i z jine motorky,tak jestli to pujde stejne nahlasit jako nahradni dil,jestli v tom nebude problem? |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: sobota 20 prosinec 2008, 19:29 Předmět: |
|
|
Motory osminek jsou z vnějšku více méně totožné,takže je možná záměna.Na svě SP02 mám jen vyražené číslo rámu,štítek nemám. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: sobota 20 prosinec 2008, 21:11 Předmět: |
|
|
No ja na sve prave mam oboje.Stitek,ktery uz toho hodne pamatuje,tak je takovy spatny...A pak tam mam vyrazene cislo,ale je tak nesikovne udelane,nevim jestli se vtom uz nekdo nekdy vrtal,ze uz i znami z technicke rikal,ze bych stim mohl nekde mit problem.A prave jsem videl,ze nektere gilery maji jen stitek!!A tak bych se treba toho vyrazeneho cisla zbavil nebo ho prerazil,ale nejak at to nejde poznat...Tak potrebuju poradit?Pomohla by mi ta fotka,at to muzu porovnat......Jinak ta truha moto je Cagiva roadster 125,ale motrebuje ten motor.No a jak se to musi jinak nahlasit ta zmena? |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: neděle 21 prosinec 2008, 01:25 Předmět: |
|
|
Na STK je důležitější vyražené číslo,tzn pokud nebudeš mít štítek nic se neděje,ale pokud nebudeš mít vyraženo máš problém a štítek ti moc nepomůže-nemá takovou váhu/není směrodatný,protože ti ho udělaj firmy na zakázku jakejkoli !
Na Cagivu ti motor z Gilery nikdo NEPOVOLÍ !!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: úterý 23 prosinec 2008, 18:46 Předmět: |
|
|
Tak budu muset nejak to cislo udelat at nejak vypada.Jak to jde udelat? |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: úterý 23 prosinec 2008, 19:36 Předmět: |
|
|
Na Cagivu sežeň motor s Cagivy,půjde i s Mita...Jsou celkem v poho k sehnání.
Rám nebruš,i kdybys to udělal profi stilem a okem se to zdálo jako origo,oni to pod rentgenem poznaj a jsou vidět (čitelný) obě čísla a pak jim trva cca ROK (celou dobu je zabavená)než zjistěj,jestli je kradená a nebo ne.Věř měl jsem auto z nejmenovaného nejznámějšího autobazaru - už nikdy ! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: úterý 23 prosinec 2008, 21:09 Předmět: |
|
|
No prave jak jsem si ji kupoval tak to osvecovali a nic tam nenasli.Tak to asi budu muset domluvit s nejakym znamim at na te technicke nic nerikaji;)... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: pátek 26 prosinec 2008, 12:30 Předmět: |
|
|
No,tak ram uz mam prestrikany a myslim,ze se mi to povedlo(?)...Pak poslu treba fotky.Jeste chci,ale prestrikat plasty...Jinak se chystam,ze tam dam ten sportovni filtr,ale potrebuji vedet jeste co tam muzu dat za koncovku.(Mam vyhlidnute od polini,arrow a mig,tak jestli to je jedno?)A na karbec nejaky kit nebo vetsi trysku?(jestli vubec existuje:D)A jak bych potom mel karbec a cely motor vyladit?...(Je stejny motor u RX-ka jako u SP?) |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: neděle 28 prosinec 2008, 19:11 Předmět: |
|
|
Když jsem byl mladej taky jsem chtěl (tenkrát byly jen Jáwky 350 a nebo MZ 250)vyhnat výkon a vzhled na nej nej.Jako jezdec/řidič jsem byl jen průměr (i na okruhu s Gilerkou jsem to zkusil),ale dodnes mi i mladý poklepávaj po ramenou a vážej si mě jako mechanika.Nechci se vytahovat,to jen tak na úvod aby sis nemyslel,že jsem nějaký cucák.Vraťme se k tématu.Co se úpravy 125 ccm gilery,tak to doma vžádným případě nejde provýst,je potřeba moto-stolici s analyzátorem výfukových plynů.U 4T motorů je to o dost jednoduchší,sám si doma namontuješ sportovní filtr,zakoupíš racingové svody(lehčí,rovněji vedené a s větším průměrem),k tomu absorční koncovku s patřičným vnitřním průměrem a dojedeš na tu moto-stolici a cca za 8000,- ti to naladěj a máš s největší pravděpodobností pár (3-15 )koníků navíc,jde jen o peníze co do toho chceš investovat.
U 2T motorů má vliv čistota a vyváženost soustavy: Filtr,karbec,uspořádání kanálů,malý vliv má koncovka výfuku,ale ALFA a OMEGA je Rezonátor/koleno.A to proto,že 2T nemá ventily a je potřeba zajistit optimální vyplachování směsy.Tak že vykašli se na to a nech to jezdit !!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: neděle 28 prosinec 2008, 19:29 Předmět: |
|
|
Dobře.Budu věřit zkušenosti!...No a jaky vliv to ma kdybych na moto dal novou koncovku?Jan kvuli vzledu,staci kdyz koncovka bude mot stejny prumer jako original?...Jinak jsem v dal novy filtr,ale zda se mi,ze pri vysich otackach ztraci vykon.Myslim si ze ten filtr neni tak propustny:(...tak jaky tam mam dat nevim,jestli tam mohu dat i sportovni se stejnym prumerem?...Na ten vykon teda kaslu;) |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: neděle 28 prosinec 2008, 19:56 Předmět: |
|
|
Ty koncovky moc vliv nemají.Ale konstrukčně se dělí na 2 druhy Ty s přepážkama a ty absorční.Ty druhý jsou co do výkonu lepší,ale moc netlumí hluk a nejsou navždy.Poznáš jí tak,že skrz koncovku volně vidíš,uvnitř bývá provrtaná trubka a okolo ní tepelně a zvukově izolační vata (ta se po letech propálí).Tak že v zásadě záleží na vnitřním průměru,aby ti to pasovalo....
Ten filtr jsi měnil celý/a jaký a nebo jen vložku/orig?Může to mít více příčin. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: neděle 28 prosinec 2008, 20:11 Předmět: |
|
|
Menil jsem v airboxu ten filtr,byl v mrizce(ani nevim jestli ten predtim byl original,ale byl mastny a rozpadal se mi uz v ruce jak jsem ho chtel umyt)a dal sem tam od znameho vystrizeny filtr co dava do motokar.Ten se mi zda "hustsi"... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: neděle 28 prosinec 2008, 22:11 Předmět: |
|
|
No filtr a airbox co jsou v tady v servisce( http://www.gilera.cz/Dokumentace/servisky.htm )nemam,mam tam uplne neco jineho...No kdybych ho vymenil za ten sportovni i kdyz ma stejny prumer.Bude to mit vliv na to vyvazeni? |
|
Návrat nahoru |
|
|
PájaSP02
Založen: 2.4.2008 Příspěvky: 155 Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol
|
Zaslal: čtvrtek 01 leden 2009, 23:35 Předmět: |
|
|
Bude!Jsou dvě možnosti:buď docílíš bohatší směsy a pojede to hůřeji a s větší spotřebou a nebo vytvoříš směs chudší a na chvíli ti to pojede líp,ovšem jen dokud se to nezadře !!!
Vrať tam origo air-box a kup např, zde novou vložku filtru :http://www.motorkar.net/-idzbozi-187442.html
-pokud nemáš air-box,jeden starší bych tu našel (má jen z boku díru navíc - jde zalepit) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Persil
Založen: 13.4.2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Horní Benešov
|
Zaslal: úterý 06 leden 2009, 14:37 Předmět: |
|
|
Toto je air-box co tam mam( http://persil.rajce.idnes.cz/Air-box/ )Relk bych ze to je original,jen nejaky jiny typ než v te servisní příručce... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|