Obsah fóra GILERA motoclub GILERA motoclub
Fórum pro příznivce motocyklu GILERA
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Gilera motoclubDomovská stránka klubu   RegistraceRegistrace 
 Předpověď počasí   Vzkazník - ChatVzkazník - Chat   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 


Štítek rámu...Motor jako náhradní díl...SP02

 
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra GILERA motoclub -> 2 takty
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Persil



Založen: 13.4.2008
Příspěvky: 35
Bydliště: Horní Benešov

PříspěvekZaslal: sobota 20 prosinec 2008, 14:57    Předmět: Štítek rámu...Motor jako náhradní díl...SP02 Citovat

Zdravim.Chci se zeptat jak to je u gilery s oznacenim ramu?No je tam stitek(papirovy) a ja tam mam i do ramu vyrazene cislo,ale u jine gilery jsem to jeste nevidel!Mam SP02 Prijde mi to trochu divne!Jak to ma doopravdy byt?Poslal by mi nekdo kdyztak fotky?PPersil@seznam.cz.Diky....No a jeste jsme se chtel zeptat.Mam jeste jednu s kamosem 125,ale nefunguje motor.Je porad prihlasena i s stk a chtel bych na ni dat novy motor,jde tam dat i z jine motorky,tak jestli to pujde stejne nahlasit jako nahradni dil,jestli v tom nebude problem?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: sobota 20 prosinec 2008, 19:29    Předmět: Citovat

Motory osminek jsou z vnějšku více méně totožné,takže je možná záměna.Na svě SP02 mám jen vyražené číslo rámu,štítek nemám.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Persil



Založen: 13.4.2008
Příspěvky: 35
Bydliště: Horní Benešov

PříspěvekZaslal: sobota 20 prosinec 2008, 21:11    Předmět: Citovat

No ja na sve prave mam oboje.Stitek,ktery uz toho hodne pamatuje,tak je takovy spatny...A pak tam mam vyrazene cislo,ale je tak nesikovne udelane,nevim jestli se vtom uz nekdo nekdy vrtal,ze uz i znami z technicke rikal,ze bych stim mohl nekde mit problem.A prave jsem videl,ze nektere gilery maji jen stitek!!A tak bych se treba toho vyrazeneho cisla zbavil nebo ho prerazil,ale nejak at to nejde poznat...Tak potrebuju poradit?Pomohla by mi ta fotka,at to muzu porovnat......Jinak ta truha moto je Cagiva roadster 125,ale motrebuje ten motor.No a jak se to musi jinak nahlasit ta zmena?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: neděle 21 prosinec 2008, 01:25    Předmět: Citovat

Na STK je důležitější vyražené číslo,tzn pokud nebudeš mít štítek nic se neděje,ale pokud nebudeš mít vyraženo máš problém a štítek ti moc nepomůže-nemá takovou váhu/není směrodatný,protože ti ho udělaj firmy na zakázku jakejkoli !

Na Cagivu ti motor z Gilery nikdo NEPOVOLÍ !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Persil



Založen: 13.4.2008
Příspěvky: 35
Bydliště: Horní Benešov

PříspěvekZaslal: úterý 23 prosinec 2008, 18:46    Předmět: Citovat

Tak budu muset nejak to cislo udelat at nejak vypada.Jak to jde udelat?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: úterý 23 prosinec 2008, 19:36    Předmět: Citovat

Na Cagivu sežeň motor s Cagivy,půjde i s Mita...Jsou celkem v poho k sehnání.
Rám nebruš,i kdybys to udělal profi stilem a okem se to zdálo jako origo,oni to pod rentgenem poznaj a jsou vidět (čitelný) obě čísla a pak jim trva cca ROK (celou dobu je zabavená)než zjistěj,jestli je kradená a nebo ne.Věř měl jsem auto z nejmenovaného nejznámějšího autobazaru - už nikdy ! Evil or Very Mad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Persil



Založen: 13.4.2008
Příspěvky: 35
Bydliště: Horní Benešov

PříspěvekZaslal: úterý 23 prosinec 2008, 21:09    Předmět: Citovat

No prave jak jsem si ji kupoval tak to osvecovali a nic tam nenasli.Tak to asi budu muset domluvit s nejakym znamim at na te technicke nic nerikaji;)...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Persil



Založen: 13.4.2008
Příspěvky: 35
Bydliště: Horní Benešov

PříspěvekZaslal: pátek 26 prosinec 2008, 12:30    Předmět: Citovat

No,tak ram uz mam prestrikany a myslim,ze se mi to povedlo(?)...Pak poslu treba fotky.Jeste chci,ale prestrikat plasty...Jinak se chystam,ze tam dam ten sportovni filtr,ale potrebuji vedet jeste co tam muzu dat za koncovku.(Mam vyhlidnute od polini,arrow a mig,tak jestli to je jedno?)A na karbec nejaky kit nebo vetsi trysku?(jestli vubec existuje:D)A jak bych potom mel karbec a cely motor vyladit?...(Je stejny motor u RX-ka jako u SP?)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: neděle 28 prosinec 2008, 19:11    Předmět: Citovat

Když jsem byl mladej taky jsem chtěl (tenkrát byly jen Jáwky 350 a nebo MZ 250)vyhnat výkon a vzhled na nej nej.Jako jezdec/řidič jsem byl jen průměr (i na okruhu s Gilerkou jsem to zkusil),ale dodnes mi i mladý poklepávaj po ramenou a vážej si mě jako mechanika.Nechci se vytahovat,to jen tak na úvod aby sis nemyslel,že jsem nějaký cucák.Vraťme se k tématu.Co se úpravy 125 ccm gilery,tak to doma vžádným případě nejde provýst,je potřeba moto-stolici s analyzátorem výfukových plynů.U 4T motorů je to o dost jednoduchší,sám si doma namontuješ sportovní filtr,zakoupíš racingové svody(lehčí,rovněji vedené a s větším průměrem),k tomu absorční koncovku s patřičným vnitřním průměrem a dojedeš na tu moto-stolici a cca za 8000,- ti to naladěj a máš s největší pravděpodobností pár (3-15 )koníků navíc,jde jen o peníze co do toho chceš investovat.
U 2T motorů má vliv čistota a vyváženost soustavy: Filtr,karbec,uspořádání kanálů,malý vliv má koncovka výfuku,ale ALFA a OMEGA je Rezonátor/koleno.A to proto,že 2T nemá ventily a je potřeba zajistit optimální vyplachování směsy.Tak že vykašli se na to a nech to jezdit !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Persil



Založen: 13.4.2008
Příspěvky: 35
Bydliště: Horní Benešov

PříspěvekZaslal: neděle 28 prosinec 2008, 19:29    Předmět: Citovat

Dobře.Budu věřit zkušenosti!...No a jaky vliv to ma kdybych na moto dal novou koncovku?Jan kvuli vzledu,staci kdyz koncovka bude mot stejny prumer jako original?...Jinak jsem v dal novy filtr,ale zda se mi,ze pri vysich otackach ztraci vykon.Myslim si ze ten filtr neni tak propustny:(...tak jaky tam mam dat nevim,jestli tam mohu dat i sportovni se stejnym prumerem?...Na ten vykon teda kaslu;)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: neděle 28 prosinec 2008, 19:56    Předmět: Citovat

Ty koncovky moc vliv nemají.Ale konstrukčně se dělí na 2 druhy Ty s přepážkama a ty absorční.Ty druhý jsou co do výkonu lepší,ale moc netlumí hluk a nejsou navždy.Poznáš jí tak,že skrz koncovku volně vidíš,uvnitř bývá provrtaná trubka a okolo ní tepelně a zvukově izolační vata (ta se po letech propálí).Tak že v zásadě záleží na vnitřním průměru,aby ti to pasovalo....
Ten filtr jsi měnil celý/a jaký a nebo jen vložku/orig?Může to mít více příčin.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Persil



Založen: 13.4.2008
Příspěvky: 35
Bydliště: Horní Benešov

PříspěvekZaslal: neděle 28 prosinec 2008, 20:11    Předmět: Citovat

Menil jsem v airboxu ten filtr,byl v mrizce(ani nevim jestli ten predtim byl original,ale byl mastny a rozpadal se mi uz v ruce jak jsem ho chtel umyt)a dal sem tam od znameho vystrizeny filtr co dava do motokar.Ten se mi zda "hustsi"...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Persil



Založen: 13.4.2008
Příspěvky: 35
Bydliště: Horní Benešov

PříspěvekZaslal: neděle 28 prosinec 2008, 22:11    Předmět: Citovat

No filtr a airbox co jsou v tady v servisce( http://www.gilera.cz/Dokumentace/servisky.htm )nemam,mam tam uplne neco jineho...No kdybych ho vymenil za ten sportovni i kdyz ma stejny prumer.Bude to mit vliv na to vyvazeni?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PájaSP02



Založen: 2.4.2008
Příspěvky: 155
Bydliště: Novosuchdolská 31,Praha-Suchdol

PříspěvekZaslal: čtvrtek 01 leden 2009, 23:35    Předmět: Citovat

Bude!Jsou dvě možnosti:buď docílíš bohatší směsy a pojede to hůřeji a s větší spotřebou a nebo vytvoříš směs chudší a na chvíli ti to pojede líp,ovšem jen dokud se to nezadře !!!
Vrať tam origo air-box a kup např, zde novou vložku filtru :http://www.motorkar.net/-idzbozi-187442.html

-pokud nemáš air-box,jeden starší bych tu našel (má jen z boku díru navíc - jde zalepit)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Persil



Založen: 13.4.2008
Příspěvky: 35
Bydliště: Horní Benešov

PříspěvekZaslal: úterý 06 leden 2009, 14:37    Předmět: Citovat

Toto je air-box co tam mam( http://persil.rajce.idnes.cz/Air-box/ )Relk bych ze to je original,jen nejaky jiny typ než v te servisní příručce...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra GILERA motoclub -> 2 takty Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com

Počasí

TOPlist