Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
dr.etker Anonymní
|
Zaslal: středa 11 červenec 2007, 00:02 Předmět: Gilera RC 125 "Privera " |
|
|
Prosim vas ako otvorim priveru..aby mi motorka isla hned od väcsich otacok...??
Lebo je zname ,ze RC v malych otackach nejdu dobre.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lybor
Založen: 16.3.2007 Příspěvky: 321 Bydliště: nivnice
|
Zaslal: středa 11 červenec 2007, 05:56 Předmět: |
|
|
asi nijak.protože tady je přivěra mechanická a její ovládáni vychází s motoru.Pokud by to šlo tak bych posunul jenom hranici otevírání přívěry o malinko dřív.určitě bychto nedal aby se otevřela ihned |
|
Návrat nahoru |
|
|
dr.etker Anonymní
|
Zaslal: čtvrtek 12 červenec 2007, 13:18 Předmět: |
|
|
A ako sa to piosunie??? |
|
Návrat nahoru |
|
|
goulash
Založen: 4.6.2006 Příspěvky: 140 Bydliště: Zašová u Val. Mezu
|
Zaslal: čtvrtek 12 červenec 2007, 14:43 Předmět: |
|
|
Tu hranici budeš posouvat těžko... Ta hranice je daná otáčkami a to pootočení vznikne tak že kuličky v kruhu svou odstředivou silou posunou váleček který to pak otočí.. takže bys musel upravit ten systém (kuličky atd..) což by ve výsledku nemuselo fungovat... Ale já když jsem měl zavřenou přívěru tak jsem měl vůli v tom uchycení a přívěra se mi mohla o pár mm posunovat.. Tak jsem to povolil a přitáhl tak že už tam vůle nebyla žádná a značně se zlepšil chod v nízkých otáčkách.. Jinak na tom má taky velkou zásluhu naprostá těsnost výfukového systému... |
|
Návrat nahoru |
|
|
goulash
Založen: 4.6.2006 Příspěvky: 140 Bydliště: Zašová u Val. Mezu
|
Zaslal: čtvrtek 12 červenec 2007, 14:45 Předmět: |
|
|
Nebo ten systém odpojit a zafixovat ji tak aby byla furt otevřená.. Ale to bude ještě horší než předtím.. Prostě to nikdy nepofičí v nízkých otáčkách tak jako ve vysokých.... ;) |
|
Návrat nahoru |
|
|
tiigr
Založen: 1.6.2007 Příspěvky: 39
|
Zaslal: čtvrtek 12 červenec 2007, 20:06 Předmět: Re: Gilera RC 125 "Privera " |
|
|
dr.etker napsal: | Prosim vas ako otvorim priveru..aby mi motorka isla hned od väcsich otacok...??
Lebo je zname ,ze RC v malych otackach nejdu dobre.. |
Je to tak, ty motory, spíš vestředních otáčkách nejedou
Mam podobný problém, nebo spíš dojem. Zlepšila mi to výměna svíčky.
Odpojení přívěry bych nedoporučoval, spíš jestli funguje správně. Ta by měla naopak těm nižším otáčkám pomoc. Otázka, kolik má ten motor nalítáno.?
Já mám 35000 a to je na 125 docela dost. Možná by to vylepšil nicasil. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dr.etker Anonymní
|
Zaslal: čtvrtek 12 červenec 2007, 22:08 Předmět: |
|
|
Neviem kolko ma na najazdene,lebo nemam otackomer ani tachometer,ale motor este neklepe ide pekne len vo vysokych otc. ide dobre som chcel vediet ci sa to vobec dako da spravit aby isla hned zmalych lenze 2 taktne ostre motory tak nejdu.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
speedy83
Založen: 7.8.2006 Příspěvky: 9
|
Zaslal: středa 01 srpen 2007, 23:29 Předmět: přívěra |
|
|
nevím jak tu tý tvojí motorky ale já mam rx125 ale motor z kz125 kterej ma přívěru tak jsem jí otevřel na plno tak že mam na boku hlavy hliníkovou krytku je to takovej hranol přidělanej dvema šroubama k hlavě pod ním se nachází tyčka která ti jde z převodovky na ní je táhlo k přívěře k tý tyčce je přidělaný obímkou stačí když jí (obímku) povolíš a pootočíš tím si nastavíš min.polohu neboj má doraz zakže to nepřetočíš ale otevřením vyřešíš jenom to že už ti v garáži nebudou ležet kanystry s benzínem protože se ti pěkně zvíší spotřeba asi o 1 litr pokud si zvyklí jezdit do 6000 ot/min. Co říc závěrem vyzkoušej a uvidíš pokud ti to nebude vyhovovat zpátky to mužeš dát kdykoli. Napiš jak jezdí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dudovicz Anonymní
|
Zaslal: pátek 24 srpen 2007, 18:57 Předmět: |
|
|
Tak koukam ze sem asi fakt jedinej s elektronicky ovladanou priverou...akorat k ni nemam ridici jednotku tze ji mam predelanou na ovladani spinacem riditkach misto "passing"!Jeste to ale nemam vychytany tu mez otaceni te privery protoze spinacem jde jen vyp. a zap. takze vlastne jde jen otevrit a zavrit a tim padem mi prida vykonu az tak v 9tis.!v kolika tis. se vam otvira privera?a pri jakem rychlostnim stupni uz je na vykonu poznat ze se otevrela ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
goulash
Založen: 4.6.2006 Příspěvky: 140 Bydliště: Zašová u Val. Mezu
|
Zaslal: neděle 09 září 2007, 15:08 Předmět: |
|
|
Dudovicz napsal: | Tak koukam ze sem asi fakt jedinej s elektronicky ovladanou priverou...akorat k ni nemam ridici jednotku tze ji mam predelanou na ovladani spinacem riditkach misto "passing"!Jeste to ale nemam vychytany tu mez otaceni te privery protoze spinacem jde jen vyp. a zap. takze vlastne jde jen otevrit a zavrit a tim padem mi prida vykonu az tak v 9tis.!v kolika tis. se vam otvira privera?a pri jakem rychlostnim stupni uz je na vykonu poznat ze se otevrela ? | Otevírá se zhruba okolo 7500.. Některé Yamahy třeba mivajou plynulé přívěry, takže tam skoro nepoznáš ten skok. Jinak to jde poznat vždycky, když se rozjíždíš na jedničku až přes přívěru tak je to takové divné, pokud to teda nedržíš přes spojku... protože se to rozjíždí pěkně plynule a najednou mrd a už musiš hazet dvojku, protože tam máš 10tis.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dudovicz Anonymní
|
Zaslal: pondělí 17 září 2007, 21:16 Předmět: |
|
|
citace: | Otevírá se zhruba okolo 7500.. Některé Yamahy třeba mivajou plynulé přívěry, takže tam skoro nepoznáš ten skok. Jinak to jde poznat vždycky, když se rozjíždíš na jedničku až přes přívěru tak je to takové divné, pokud to teda nedržíš přes spojku... protože se to rozjíždí pěkně plynule a najednou mrd a už musiš hazet dvojku, protože tam máš 10tis.. |
Jo no to mas pravdu kdyz sem byl projet kamosovu yamu TDR tak to bylo mega plynuli kdyz to srovnam napr s NSRkem!Kazdopadne todle ja prestavam momentalne resit pze sem moji SP01 dnes pridrel nebo mi neco padlo do klikovky |
|
Návrat nahoru |
|
|
denny_x Anonymní
|
Zaslal: středa 19 září 2007, 21:12 Předmět: |
|
|
no ja sem to vytočil pře přívěru do 13500 ot/minutu, a pak mi zhasl motor , ale nevím proč, normalne sem vyřadil na neutrál, a nastartoval, a vse bylo zas ok |
|
Návrat nahoru |
|
|
goulash
Založen: 4.6.2006 Příspěvky: 140 Bydliště: Zašová u Val. Mezu
|
Zaslal: čtvrtek 20 září 2007, 19:38 Předmět: |
|
|
denny_x napsal: | no ja sem to vytočil pře přívěru do 13500 ot/minutu, a pak mi zhasl motor , ale nevím proč, normalne sem vyřadil na neutrál, a nastartoval, a vse bylo zas ok | no newim jestli je to zrovna k smíchu ale tak všecko se má brát z humorem... proč to točíš tak moc?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
denny_x Anonymní
|
Zaslal: čtvrtek 20 září 2007, 20:37 Předmět: |
|
|
no mel sem radost z toho ze jsme sehnali integrac do otackomeru LM1819N, a tak sem to zkusal za jizdy, no a pritom mi to pak chciplo, nevim proc, ale normalne sem nastartoval a jel dale |
|
Návrat nahoru |
|
|
ptmoto Anonymní
|
Zaslal: neděle 14 říjen 2007, 23:46 Předmět: |
|
|
taky se sem seru s jinym italem a to aprilia tuareg rally 125 a ma mechanickou priveru ale neznam ten povestnej kopanec do zadku pri otevreni privery. nedavno jsem zadrel a kdyz si to vesele rozdelavam tak sem dostal sok. Nuz privery je spojen lankem s nozni brzdou. Kdyz jsem zjistoval tak me uklidnilo to, ze nuz je neustale zasunut a pri brzdeni se nuz vysune a ucpe vyfukovej kanal a tim padem me motka do jiste miry brzdi motorem jako 4takt. Zajimavy reseni. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|