GILERA RC 600C
Motor | Čtyřdobý jednoválec, 4 ventily |
Objem | 560 ccm |
Výkon | .45 HP při 7000 ot. |
Točivý moment | |
Váha | |
Maximální rychlost | |
Druh motocyklu | Enduro |
Výroba |
Zkušenosti:
"RC" vlastnim jiz dva roky a jsem s
nim nadmiru spokojen. Charakterizoval bych jej jako ostre tereni
enduro tvarici se jako cestovni, coz je pravy opak nez na co jsme
zvykli. "RC" je idealni motorka po mirnych upravach
vhodna jak na cesty, tak i na off road. Mirnou vytku bych mel na
rozlozeni hmoty, ktera se spise soustreduje k prednimu kolu s
cimz je potreba se v terenu zzit. Podvozek je z enduro hlediska
naprosto vynikajici, tedy v porovnani s cestovnimy endury je
ponekud hard, ale to je to co ji dela tak dobrou.Mirnou nevyhodou
je velikost motorky s kterou by mensi postavy asi mely problemy,
coz me se netyka.O motoru se sice rika ze moc nevydrzi,coz ja
posoudit nemuzu, ale je jiste ze je na vysoke technicke urovni a
o techto vecech je jasne ze potrebuji nalezitou peci, pocinaje
nejkvalitnejsim olejem.Vedsina temperamentu motoru se u originalu
projevy az ve vyssich otackach, coz se ale razem zmeni montazi
jakehokoliv otevreneho "ladeneho" vyfuku, kdy motor
chyta slusny z!
atah uz od 3,5 tis. ot/min. Krome beznych vymen jako jsou brzdove
desticky, retezova sada, naplne, pneu, svicka, jsem zadnou zavadu
nemel a tim myslim i drobne. Mohu prohlasit ze behem jedne sezony
jsem nemusel menit ani pojistku a to ma moje RC taky neco
nalitany
(32 tis.) Moje "RC" je temer v originalnim stavu,
podvozkem si tak jistej nejsem, protoze kluk predemnou byl
odbornik na endura za slovo vzate. Me upravy spocivaly ve vymene
orig. vyfuku za vyfuk sportovni, cimz motoru "narostly svaly".
K te prilezitosti jsem nechal pochromovat svody z duvodu lepsi
ochrany, ktera byla snizena montazi vysokeho blatniku.Plastovy
drzak vzduch. patrony zadniho tlumice jsem nahradil duralem. Co
na zaver rici? Je to masina nejlepe se citici v lehkem terenu
oblecena do styloveho kabatu.Na dlouhe cesty mene vhodna pro svuj
zvoleny prevod, ktery je tak trochu rekl bych OFF ROAD.A to co
dela GILERU GILEROU je prave tolik technologicky vyspely a
rozporuplny motor, ktery klidne predci i dnesni endura.
Rob - Kubinsky@seznam.cz
Obrázky:
RC 600C - aby toho nebylo málo tak tu máme ještě pár fotek