GILERA ER Dakota 350
Motor | Čtyřdobý jednoválec, 4 ventily |
Objem | 349 ccm |
Výkon | 23kW při 7500ot |
Točivý moment | |
Váha | 151 kg |
Maximální rychlost | 145km/h |
Druh motocyklu | Enduro |
Výroba | 1986 - 1988 (9)? |
Rozměry:
délka: 2210 mm
šířka: 910 mm
výška: 1280 mm
Hmotnosti:
pohotovostní: 152 kg
užitečná : 150 kg
celková : 302 kg
Kola:
-pneu: - přední: 90/90-21 54T
zadní: 120/80-17 61R
ráfky: - přední: 1.60 x 21
zadní : 2.15 x 17
rozvor: 1450 mm
Spotřeba: při 90 km/h 4,8 l
Dakota 350
Dvoumístné cestovní enduro.
Výrobce: Piaggio Co. S.p.A Acienca Gilera via C. Battisti 68 I 20043 Arcore. Itálie
Motor: Ctyrdobý kapalinou chlazený svislý jednoválec s rozvodem 2 x OHC umístený v rámu napríc ke smeru jízdy. Vrtání a zdvih ř 80 x 69,4 mm, zdvihový objem 348,8 cmł, kompresní pomer 9,5:1. Nejvetší výkon 24,6 kW/7750 1/min. hlava a válec z lehké slitiny. Ctyri ventily ve strechovitém spalovacím prostoru s centrálne umístenou zapalovací svíckou . pohon vackových hrídelí ozubeným remenem na levé strane. Samocinné dekompresní zarízení pro usnadnení spouštení motoru. Klikový mechanismus uložen v kluzných ložiskách. Vyvažovací hrídel pro omezení vibrací. Dva karburátory Dell´Orto s akceleracní pumpickou, ř difuzoru 25 mm. Tlumic sání z plastické hmoty s plochou papírovou filtracní vložkou . Tlakové obežné mazání se zásobou oleje v klikové skríni a plnoprutokovým cisticem. Pretlakový chladící systém s nuceným obehem, termostatem a dvema elektrickými vetráky, spínanými v závislosti na teplote chladící kapaliny. Bezdotykové elektronicky rízené tranzistorové zapalování. Alternátor 14 V – 180 W. Elektrický spouštec. Roztácecí pedál na pravé strane. Akumulátor 12 V – 12 A.h.
Prevodové ústrojí: Primární prevod koly s celním ozubením. Kapalinove ovládaná vícelamelová spojka v olejové lázni. Petistupnová prevodovka s postupným nožním razením; prevodové stupne 2,38 – 1,55 – 1,14 – 0,90 – 0,75. Sekundární prevod cástecne krytým váleckovým retezem.
Podvozek: Otevrený rám (motor tvorí nosnou cást), v zadní cásti zdvojený, svarený z ocelových trubek ctyrhranného prurezu. Zadní kolo uloženo v teleskopické vidlici Marzocchi M1R s regulovatelným kapalinovým tlumením. Zdvih pérování 240 mm. Zadní kolo vedeno kyvnou vidlicí svarenou z ocelových trubek obdélníkového prurezu a odpruženo systémem Gilera Power-Drive s pákovým prevodem na pružící jednotku s nastavitelným plynokapalinovým tlumením, zdvih pérování 220 mm. Prední brzda kotoucová s kapalinovým ovládáním a plovoucím dvoupístovým trmenem, ř 260 mm; zadní mechanická bubnová, ř 160 mm. Jednodílná nastavitelná rídítka. Ovládací prvky elektrické instalace sdruženy ve skupinových prepínacích u rukojetí rídítek. Kruhový rychlomer, otáckomer, ukazatel teploty chladicí kapaliny a kontrolní svítilny na spolecném panelu nad hlavou rízení. Palivová nádrž s uzamykatelným hrdlem o objemu 22 l. Odnímatelné a uzamykatelné sedlo plynule navazující na nádrž. Kryt svetlometu, prední blatník a bocní odnímatelné panely z plastu. Kola s ráfky z lehké legované slitiny a drátovým výpletem. Pneu prední 90/90 x 21, zadní 4,60 x 17.
Rozmery a hmotnosti: Rozvor kol 1480 mm, celková délka 2140 mm, šírka rídítek 800 mm, výška sedla nad zemí 860 mm. Pohotovostní hmotnost 162 kg, užitecná hmotnost 185 kg.
Výkony: Nejvetší rychlost sólo vleže 145 km/h. prumerná spotreba paliva 5 l/100 km.
Zkušenosti:
ŽÁDÁME MAJITELE (nebo někoho kdo ví ňeco o tomto typu), ABY POSLAL INFORMACE O MOTOCYKLU A JEHO ZKUŠENOSTI.
Obrázky:
(novější model)
(starší model)