Balaton 2006  -  27.7 - 31.7

Hned na první zastávce ve Svitavách jsme pokecali s dobrodruhem, který jel na tomto stroji prý z Anglie a ptal se kudy do Mongoslka :o) Chvilku před tím, než mi začala chcát nádrž :o) U Hodonína Jak dostat benzin od praskliny?? Výbava nutná k opravě Ráno - nádrž drží :o) Zastávka na oběd a na nákup pantoflí Konečně u Balatonu Celou dobu jsme plánovali, že ten katamaran ukradneme Ochutnávka místního i dovozového piva véča Romantický večer v podroušeném stavu u vody :o) moje moto - pistol na silikon :o) A už v druhém kempu - u skluzavky, na který jsme vydrželi jezdit neuvěřitelně dlouho. Soproni Po dopadu z tobogánu - nadšení je jasně patrné :o) Těsně před bouří, která nás málem odnesla a zaplavila polovinu kempu. Těsně po bouři, která nás málem odnesla a zaplavila polovinu kempu :o) To je konzerva Maďarského guláše ze sámošky v Dolní Radechové :o) No a bohužel už se jede domů :o( výměna pojistky Na Slovensku Poslední noc jsme zakempovali na divoko kousek od těhle kolejí buřtíky :o) noční autoportrét

Původně jsme měli jet v celkem početný sestavě, to že nejel Libkin nás nepřekvapuje, ale nakonec zradil i Aljoša s Mařenou (Mařena den před startem), takže jsme vyrazili jen já se svoji drahou polovičkou na RC6oo a Lukáš (se stejnými parametry jako já).
Jelo se od čtvrtka do pondělí, (ve čtvrtek po práci) cíl prvního dne byl Hodonín, kde jsme měli domluvené spaní u Mařenova kámoše před autoservisem :o) jelikož já vyrážel z Náchoda a Hyhla z Přelouče, sraz byl ve Svitavách na 18tou hodinu. Takže já skončil v práci a ve spěchu jsme vyrazily na Svitavy, aby na se na nás dlouho nečekalo.  Po té, co jsme ve Svitavách marně čekali od 18h (samotnýho mě překvapilo jak jsme to stihly) do 19h, pokračovali směr Hodonín s tím, že buď Lukáš s Romanou dojede tam, nebo pojedeme na Balaton sami. :o(
Cesta do Hodonína ubíhala vcelku příjemně - a docela rychle :o) - takže jsme dojeli ještě za světla, ubytovali se před autoservisem, kde mi jako na potvoru začala sáknout čerstvě natankovaná nádrž. (Opakovaně mi praskala po nehodě, byla zalepená provizorně - nevydržela)
S motorkou jsme vyváděli psíkusy, abychom dostali prasklinu na sucho, ale ve finále jsme museli stejně vypustit minimálně 10l do štěrku. Pak díky výbavě (počítal jsem s tím) jsme nádrž vysušily, oškrabali a opatlali novou vrstvou silikonu na motory a nezbylo než doufat, až ráno motorku postavím a naleje se k prasklině benzin, bude už silikon dobře zatvrdlej a vibrace za jízdy ho nenarušej. - nebudu nikoho napínat, silikon vydržel až do chvíle, co jsem odvezl nádrž na pořádný spravení doma.
Kolem 11h večer dorazily i Hyhlíkovci a obratem dojeli do města pro trochu piva do petky.
Pivo jsme vyzunkli a spát jsme se odebrali v zápětí.
V pátek ráno jsme vystartovali směr Bratislava, hned po přejezdu hranic byl znát rozdíl jako prase - mnohem lepší silnice a mnohem menší provoz. Holt jsme hrozně malá země a je tady hrozně moc lidí a moc aut (a hlavně kamionů), takže všude jinde jezdit je labůžo oproti ČR.
Každopádně menší nehoda nás potkala na dálnici před Bratislavou, kdy mi špatně upevněnej vak s věcma vzadu na blatníku sjel
ke straně a díky tomu se přepálil jeden gumcuk o výfuk. Shodou náhod pod ním byly upevněný nový ortopedický sandálky za 2l. Aby toho nebylo málo, tak se propálil o výfuk novej vak, spacák a stan (takže levná záležitost). Celou kalamitu jsme zjistili samozřejmně až delší dobu po tom, co se to stalo. Když jsme to rozchodili, přebalili jsme zavazadlo a pokračovali do Maďarska, kde jsme se asi 50km za hranicema stavily na výbornej obídek. Nikdo jsme sice netušili co jsme si objednali, ale všem nám to znamenitě chutnalo.
Na Balaton jsme dorazili v odpoledních hodinách a po chvíli hledání vhodnýho kempu jsme se vrátili do hlavního kempu Balatonfured.
Byl to sice šílenej Babylon, ale v pohodě. Rozbalili jsme propálené kempovací vybavení v místním kempovém marketu nakoupily různé vzroky
piv a šli se koupat a zkoumat kemp.  Večer jsme strávili neobyčejně příjemně přímo u vody s Maďarskými lahváči.
Druhej den jsme si chtělo prodloužit pobyt, ale bylo nám na recepci sděleno, že naše místo je rezervované a že ho musíme do 12h
vyklidit.  Tak jsme se sdeklovali a jeli hledat jinej kemp.
Hned další, na kterej jsme narazili byl v Csopaku, kde se nám taky náramně líbilo. Užili jsme spousty zábavy (skluzavka, tobogán, šlapadlo se skluzavkou :o)
Navečer se přihnala ukrutná bouře, která nám málem vyplavila a vzala stany, ale přežili jsme :o)
Následoval další příjemný večer přímo u vody.
Další den jsme bohužel museli vyrazit směrem k domovu.
Celkově na nás (na mně určitě) Balaton zanechal dojem daleko lepší, než jsme čekali. Fakt suprovej výkendovej výlet.
Cesta zpátky probíhala dobře, v neděli večer jsme dojeli do Břeclavi, kde jsme po zamítnutí kempu našly výborný místo na spaní
v lese u železniční trati. Bylo tam dokonce udělaný ohnišťátko, takže proběhlo opékání buřtíků. Jen tam byly šíleně agresivní komáři,
to jsem v životě nezažil. Kousali snad i přes spacák a repelent (mám dojem off) jim zřejmně vyloženě prospíval.
No a v podnělí jsme dorazili domů. Dojeli jsme vlastně s posledníma zbytkama toho extrémně teplýho červencovýho počasí.
Škoda, že nás nejelo víc. A škoda, že nebylo víc času, abychom mohli okolí Balatonu trošku projezdit, prozkoumat a tak.
Na místě jsme vlastně jen projeli poloostrov Tihány a jinak jsme se zdržovali v kempu.